Enfl Hanımlar 13 haftalık hamileyim ve aşırı limon yiyorum acaba bi zararı olur mu tuzlayıp tuzlayıp yiyesim geliyo bir büyük limon yedim hala yiyesim var acaba zararı olur mu
Limonlimon Enfl 1 tane ben de yiyordum o haftalarda…ama fazla yemeyin tuzladığınız için aslında çok fazla tuz tüketmiş oluyorsunuz tansiyon problemi falan yaşanır…ben havuç yiyodum o da iyi geliyor üstelik tuzlamaya gerek kalmıyor
Eymenimmmm Enfl 2 hamileligimde oyle gecti cok abartmadigin surece bisey olmaz bn gece uykumdan uyanip yedigimi biliyorum🤭
Enfl Limonlimon Eymenimmmm Neslihan1903 Bocuk13 hepinize çok teşekkür ederim tuzlayıp yediğim için tansiyonum yükseldi dinleniyorum şuan keşke yemede önce yazsaydım😖🙄
Mavi87 Enfl canım zararı var mı bilmiyorum ama herşeyin çoğu zarar. Sen makul ölçülde tüketmeye çalış yine de..
Burcinisp88 Enfl benim hamileliğimin ilk dönemi limon,soda ve tuz üçlüsü ile geçti. Midem bi tek onları alıyordu. 😊
Enfl Burcinisp88 ay şuan onu bile çıkartacam biliyon mu yediğim kesinlikle durmuyor midemde artık çok kötüyüm napcam ben bilmiyorum herşeyi denedim ama hepsi mahvediyor beni 😪😪
Burcinisp88 Enfl sabırlı olun geçecek. Geçiyor gerçekten. Zorlamayın kendinizi yiyebildiğiniz kadarını yiyin. En azından midenizde bir şeyler olur. 😊🌸
Enfl Neslihan1903 aynn öyle aslında çokda tuzlu yemem yemeklerini ama limonda istedim o da baya zarar oldu bana