Herkese selam. Benim böyle bir sorum var. Geçirdiğim sağlık hastalığı yüzünden benim vücut artık kendi yumurta üretmiyor, benim bir tane çocuğum var ama eşim bir tane daha istiyor. Benim durumda ne yapabilirim? Tüp bebek prosedürü işe yarar mı tabii ki donör bulursam?