Merhabalar , uzun süredir Oğuz beye gidiyorum hamile kalmadan öncede gidiyordum hep çok pozitif ve yüreklendirici oldu kendisi tüp bebek yapmasına ve benim buna hazır olmama rağmen hep senin normal yolla olur sıkıntı yapma diye diye normal yoldan gebe kaldım 🌺
şimdi 37+2 olduk Oğuz beyi çok seviyorum ona gönül borcum var gibi hissediyorum ama normal doğum da nasıldır bilen var mı ? Normal doğum çok istiyorum çünkü ama sanki kendisi sezeryana daha yakın gibi geliyor 🙊 tecrübesi olanlar var mı ?