Arkadaşlar ben tüp bebekle 8+5 gebeyim.
Kanama alanı şikayetiyle 4. Haftamda hastanede yattm ve o gndur kahve şeklinde devam etti.. Bebeklerden birinin kalbi duyuldu diğerini duyamadık, dün kırmızı kanama şikayetyle yne hastaneye yatırıldım, kanama alanı geçmiş amaaa
Doktor yukarıda duran kalbi atmayan bebeğin kanama yaptığını söylüyor, benm gbi olan varmı, ne zaman btecek bu kanamalar :(