Merhaba başlıkta bahsettiğim gibi 16+4 günlük hamileyim bebeğimin hareketini henüz içimde hissedemesemde göbeğime dışardan baktığımda kimi zaman pıt pıt atıyor hatta şuan yazarken bile bu 2 gündür böyle. Benim gibi bunu yaşayan oldumu normal birşey mi?
🍀