Kuzeyufuk canım merhaba bende bimin aynı, biberonu ve emziğini aldım ama aynı zamanda philips avent cam 250 ml biberon ve yine aynı avent marka emzik aldım 2 marka birden aldım avent markası çok iyi ama bütçeniz neye yetiyorsa onu tercih edin ben 2 marka da tercih ettim