Merhaba arkadaşlar geçen cuma 205 ile hamileliğimi öğrendim, bu cuma kese göreceğiz nasipse ama kasık ağrım bugün hiç yok, diğer günler aynı adet olacakmışım gibi ağrıyordu doktorum yerleşme ağrısı dedi ama bugün hiç ağrım yok sizce neden endişelenmelimiyim