Mhamza 23 haftalık gebeyim bebeğim karnımda bi yere toparlaniyor ve karnım sertlesiyodu sağlık ocağında kontrolüm vardı bugün ve ebe de karnımın çok sert olduğunu söyleyip magnezyum başlatalım dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı ilac kullanan ?
Buseyvz Mhamza ben kullanıyorum canım doktorumda normal dedi akşamları daha çok olur vs diye açıklama yaptı hatta bende korkmuştum burada bazıları çok korkutuyor acilen doktora gitmiştim acemilik olunca 😊
Buseyvz Mhamza yok yok korkma canım aksine çok iyi kullanman gerek ileriki zamanlarda vücutta magnezyum azaldığı için bacak ağrısı vs çok oluyor onun için de iyi geliyor 😊