Merhabalar Bugün tam 37 haftayı doldurdum.. Doktordan geldim bebeğimin kilosu 2900 boyu 50 cm olmuş.. Kilosu bana az geldi ama doktorum normal dedi bu son 1 haftada sadece 100 gr almış🙄 Çatımda biraz darlık vardı bugün tekrar çatı muayenesi oldum vajinal yapım için düşük kiloda normal doğum yapabilirsin ama kilosu arttıkça zor olacak alt kısım dağılır dedi.. Doktorum tamamen normal doğum yanlısı sezaryen yapmaya hiç yanaşmaz ben de normal olsun istiyorum.. Doğumu hızlandırmak için önerileriniz var mı acaba? Hafta geçtikçe normal doğum şansım düşecek hem vajinal yapımın bozulmasını istemiyorum hem de normal doğum yapmak istiyorum önerilerinizi bekliyorum🙏🏼