nida50 gecelik kesinlikle lazım oluyor. Ben sezaryen doğum yaptım doğumdan çıkınca hemşire gecelik giydirdi bana hemen çünkü sürekli heösire gelip alttan kanamanın vs kontrol ediyor. Ablam da normal doğum yaptı normal doğumdan çıkınca da aynı şekilde alttan muayene oluyor kanamayı bakıyor sürekli hemşire. O yüzden gecelik büyük rahatlık.