Merhaba anneler ben 38+5 haftalık hamileyim ve hala bi belirti yok çatal muayenesi de oldum doktor açılma var yada yok bişey demedi bide kız çocuğum olacak tam gününde mi doğuyor sizce yada ben mi böyle aceleci davranıyorum anlayamadım kii ara ara sancım da oluyor aslında