minik_kalbim 2 oldu bebişim yüzünü göstermedi cikolata aldim ama baska bi taktik varmi çok özledim ogluşumu 😢 30 haftalik olduk bizz🤲💞
Nida_Y minik_kalbim bunca zamandır yüzünü hep açardı her detayını görmüştüm ama 27den sonra göstermedi yarın 32. Hafta kontrolüm var bakalım açacak mı 😅
minik_kalbim Dilara1503 yoo gosterdi ogluşm kendini cikolata yedim yürüdüm ikinci kez girdigimde gösterdi🤲😅
Ssumeyra minik_kalbim hemde nasıl teyzesi ama göstermemeye niyetli doktor dönmez de diyor artık 🥲 sağlıkla gelsin de sürpriz olcak bıze biraz
minik_kalbim Ssumeyra bence gösterir ya umudunu kesme ben bugun iki kez girdim ultrasona doktor dedi çikolatani ye yürü biraz dedi öyle yaptm su da içtim konuştm dönmüstü 😃
Ssumeyra minik_kalbim bende ultrasondan önce karnımı iyice doyuruyorum vişne suyu içiyorum çikolata yiyorum ama değişen birsey olmuyor zaten cok sakin hareketleride 😊
nisotti Bizimki 26 dan sonra hiç göstermedi.şu an 34 herhalde doğuma artık😂başı tam aşağıda.elleri yüzünde,bir de yüzünün önü kordon dolu😂😂
Papatya-20 minik_kalbim bende aynı haftadayım ilk zamanlar cinsiyetini göremedik şimdide hiç yüzünü göremiyoruz ultrosona geçtigim zaman resmen hiç hareket etmiyor