mucizemucize17 Sadeceduygu doktor öyle ddi ne bilim ben ya stres oldum.bende smdi 40 i bekleyip sezeryana alır gicik olurum ay bide son zamanlar korkmaya başladım çaktırma 😂😂
Sadeceduygu mucizemucize17 son zamanlar yorucu oluyor ama ne kadar içerde kalırsa bebek için o kadar iyi 🤗 bizimkiler gibi 41 i beklemesin de 😀
06busraa Bugün kontrole gttm 38 olucam sifir acıklık ya yuruyorumda sastım napıcami bide ilk dogumum degıl sunı almaktan korkuom
balyanakoglum 01ayten 39+2 yim bende gelmiyor 3 cm açıklığa rağmen 😪 pazartesi 40+0 olucam o zamana kadar gitmek istemiyorum beklicem sancımı 😪