Byby99 Kasık ve belim de adet sancısı gibi sancım oluyor ayrıca akıntımda var. Karnıma da ara da ağrı giriyor acaba enfeksiyon kapmış olabilir miyim çünkü normal de bu kadar ara ara sancılarım olmuyordu
Di62 Byby99 aynı şikayetle gittiğimde enfeksiyon kapmıştım ama herkeste aynı olacak diye birsey yok doktorun ile görüşürsen daha net cevap alabilirsin