Benimde yüksekti düzenli ilaç kullandım.. Şuan doğum yapalı üç ay oldu oğlum doğduğunda ona da bakıldı onda Bi sıkıntı yoktu değerler normal çıktı… Doğum yaptıktan sonra ilacı bıraktırdılar 40 İn çıkınca gel kontrole dediler gittim benim de değerlerim normaldi Bi ay sonra yine Bi kontrole gideceğim