Asude_07 Hesaplamalarıma göre 2+4 deyim.Henüz bir test yapmadım.Sık idrara cıkma, sürekli uyku halindeyim ve kasıklarda hafif ağrılar var.Evde yapacağim idrar testi şu an icin doğru sonuç verir mi?Adet gecikmesini mi beklemeliyim?
Umksanbe Asude_07 adet gecikmesinden ➓ gün sonra yapılması gerekiyor o testlerin bile kesin sonuç vermesi için çok erken ama erkenngebwlşl testi alabilirsin ama bence beklemelisin zaten keseyi kalp atışını sumak için en az bir ay bekleyeceksin 🤷🏼♀️
Beyzan Asude_07 canım evde test için erken en az 4 haftalık olman lazim.ayrica belirtilere takılma çok ki hayal kırıklığı yaşamayasin. Sabırla bekle vaktini inşallah Allah en hayırlısınini nasip eder sana.
Malidlgz Asude_07 canım adet gecikmesi bekle en az ben bir gün gecikti test yaptım silik çıktı sonra dört gün bekledim adetim dort gun gecikince net çıktı Rabbim gönlüne göre versin
Malidlgz Umksanbe ben adetim bir gün gecikti ve test yaptım normal çok silik çıktı adetim gecikti 4.gun net çıkmıştı
Umksanbe Malidlgz ya işte herkes sizin kadar şanslı olmuyor tersler hemen çat diye cevap vermiyor o yüzsen en en fazla gerçek sonucu alabilmek için ➊ hafta ➓ gün bekle diyorlar sen ➊ . Gün test yapmışsın sonra emin olamayıp bir daha test yapmamışsın ➍ gün sonra benim demek istediğim de beklesin adeti geciksin ➍,➎ gün sonra yapsın kafası rahat etsin
Malidlgz Umksanbe mecbur tabiki şimdiye kadar çok bekledim geciksin diye ama hep adet oldum çok şükür bu ay hamile.kalmisim Rabbim bekleyen bütün annelere versin inşallah