Eslina175 Slm kizlar ben 26.haftamdayim cok sukur bir erkek bebek bekliyorum .Benim sorum su gobegim bu haftalarda yukaridami olmaliydi benimki asagida yani bu durum normalmi sizin gobüsler ne alemde:)
senakhrmn Eslina175 Aynıyız canım bende 26+6 dayım bende erkek bebek bekliyorum ve benimde göbeğim aşağıda 😂
Eslina175 senakhrmn bugn mahallemizin bakkalindaki genc bir kiz nereden bilecekse aa abla gobegin asagida kiz bebekmi dedi bende hayir erkek dedim erkekse yukarida olmasi lazim dedi inanmiyorum o taraz seyler hurafe felan dedim eve geldm ama aklima takildi smdi rahatladim :))