AlyamirayinAnnesi Arkadaslar şimdi 37+5 ve az az yalanci sancilar kendini gostermeye basladi . Squat yapiyorum. Nefes egzersizleri yapiyorum. Insallah kolay bir dogum geciriri, hepimiz.