İlk kızıma zorunlu sezaryan olmuştum 41+2 de açılmam olmadığı için 1 cm den ilerleme olmadı bir türlü. Şimdi 35 haftalık hamileyim Allah dan bi mani olmazsa normal istiyorum bebeğim döndü doktorumda şu anlık bi sorun görmedi sağlıkla sıhhatle gelirler inşAllah