heyymomm nil_-32 pamukla sirke sürsek onu bekletmeyelim mi? hemen kurularsak etki eder mi? ben de sirke sürüyorum pamuk’la ama bekletiyorum biraz öyle etki etsin diye yanlış mı yapıyorum acaba