anni-8 Kızlar 30+3üm, bebeğimin başı yukarda popo aşağıda dedi doktor, hareketlerini de hep kasıkta hissediyorum ama çok sert değil sizce bu sorun mu?
Selimegzoglu anni-8 32 haftada gittim bebek yan duruyor kafası sağ göğsümün altında duruyor bacakları çapraz 😀 oturuyor herhalde 35 de kontrol var 34 e kadar %80 dönmesi gerekiyormuş sonra yer kalmadığında döneniyormuş internette öyle yazıyor eğer dönmezse sezeryan olacağız hiç istemiyorum ben sezeryan
ZehrasMom Büyük bi sorun değil canım benimkide makat gelişi şuan 34+1 haftalık hamileyim sadece duruşu doğum şeklini değiştirir son haftana kadar dönmezse sezeryan olur dönerse normal olabilir başka bi sorun yoksa 😊
anni-8 ZehrasMom hareketleri çok sert mi acaba sizin. Benim tekme attığını hissediiyorum ama sert tekmeler değil
anni-8 birtosbikannesi hareketleri nasıl acaba? Doktoruma söyledim olmadı yatış verelim dedi, normal mi acaba hareketleri sert değil ve dönüşlerini hissediiyorum
anni-8 Selimegzoglu ben sezerryan olmasında değilim ama doktor beni korkuttu kuzum 🙁 bebek hareketleri şiddetli değil diyince yatış verelim dedi
Sedaa61 Selimegzoglu canım benim 36. Haftada döndü doğum pozisyonuna eğer suyun iyiyse dönüyor bebek endişelenme☺️
birtosbikannesi anni-8 cnm bn cok nadir hissediorum kilon var o yüzden dedi dr sert degil bnmde ama bn kiloluyum
ZehrasMom Hareket etsin yeter çok şiddetli olmasına gerek yok ki. Genel olarak hareketlerini bariz hissedersin zaten