Kızlar ben bugün 15 haftalığım ve cinsiyetini öğrendim ve çok mutlu oldum sizinle paylaşmak istiyorum ❤️ Kısmetse oğlum oluyooo ❤️ Eşimin babasının ismini koyucaz erdoğan ama yanına bir isim daha istiyorum uyumlu isim önerir misiniz teşekkürler şimdiden 🙏