mucizemucize17 bak ben kola içiyorum valla kahvede içiyorum. Doktoruma sordum bir sürü makale araştırdım. Asitliecek keisnlikle yasak diyorlar doktorlar ama aslında değilmiş günde 2 bardak kola tüketebilirmişsin. Sonuç olarak midemizin içinde de asit var demiş doktorun biri. Doktorun biri yasaklamak bize kolay geliyor ama canınız çok kola çektiyse için 1 bardak sucuk mu çekti iyice pişirip haftad 1-2 kez yetin bunlardan bişey olmaz abartmamak şartıyla diyor. Amerikalılara asla kahveyi yasaklayamazsın hamile kadınlarda içmeye devam ediyor biz sadece günde 2 bardakla kısıtlıyoruz ki midenize zararı olmasın diye diyor. Yani bizim doktorlarımıza yasaklamak her zaman kolay geliyor. Canınız bişeyi çok aşerdiyse yeyip için arkadaşın abartmadan üzmeyin kendinizi stres daha çok zararlı. Şarap konusunu bilemicem içmediğim için 🤭