biranneikikedi Merveakbb aynı hafta aynı günden selam 👋🏻 😂 kasık ağrısı bende de oluyor geçenlerde bi kitapta okumuştum yaşancı sancılara benziyor benim ağrım da gerçek doğum sancısı yukarıdan başlarmış ne kadar doğru bilmem ama istersen yine de bi doktoruna danış seni çok rahatsız ediyorsa. Ben ağırlaştığımı düşünüyorum 🤨
Merveakbb biranneikikedi aleyküm selam canim 2 gun once boyle sanci bebek biyere toplaniyodu gittim nst bagladilar bişey çikmadi agirlaştigimin bende farkindayim biraz ayakta durunca belim kasiklarim agriyo
Eerrennn_ biranneikikedi yalncı sancılar icin cok erken canım, başka bişey olabilri. Bende oldu enfeksiyon vajinal bakteri cıktı. sonradan kesildi agrım
biranneikikedi Merveakbb oluyor artık hazırlamaya başladı vücudumuz 🥰 yemek yaparken bile kaç kez dinleniyorum uzun süre ayakta kalamıyorum
karabc Benimde birkaç gün önce karın ağrım oldu sanki içimde su topu var😅 nst bağladılar bebek gelmeye çalışmış bende hep karnım büyüyor kaslar geriliyor sandım baya erken doğum tedavisi görüyorum şuan inşallah sağlıkla atlatırız kızlar🌸
Merveakbb karabc Benimde sabah başladi kasilmalar akşama 8 kadr surdu hastaneye gittim nst falan bagladilar dinlen.dedi tekrar olursa gel dedi
biranneikikedi Eerrennn_ bilemiyorum doktorum yalancı sancılar dedi herhangi bi akıntım falan da yok şu an