pinar55 Doktorum bu ilacı verdi. Eczacı etiketinde de kağıdında da hamile ve gebeler kullanamaz yazıyor. Doktoruma sordum doktor hepsinde yazıyor kullanabilirsin dedi. Bu ilacı kullananlar var mı acaba
Yasemin301 pinar55 baska bi markanin kullaniyorum b12 ilacini vitamin sonucta doktorunuz kullanin demis düsukse kullanin yoksa nasil yukselecek b12 onemli
Mrveeski pinar55 ben kullanıyorum canım . Bende okuduğumda aynı şey yazıyordu ama bütün ilaçlarda nerdeyse aynı şeyi yazıyorlar. Doktor da zararlı olacak bir şeyi tabini vermez. Günül rahatlığıyla kullanabilirsin