Ayskem
ben 🙋♀️ Prolaktin hormonu deniliyor , malesef benim ilk gebeliğim kimyasal gebelik olmuştu. Doktor hormon testi istediginde prolaktin 20 küsürlerde olması gerekirken bende 50 küsürdü. Doktorun tepkisi şu olmuştu; bünye zaten kendini anne olarak görüyor bebek tutunamamış kimyasal gebeliği tetiklemiş dedi. Bu hormon yüksekliği ise beyinden gelen bi durummuş. Çok bebek bebek dediğimiz ve istediğimiz için prolaktin hormonumuz yükseliyormuş malesef. Dostinex mi , tam ismini şuanda hatırlamıyorum 3 4 gnde bi kullanacağım bi ilaç vermişti doktor hormonu düşürmek için. Kullandığım ay ovulasyon testiylede tetikledim hamile kalma şansımı. Çk şükür bugün 21. Haftaya girdik oğlumla 🥰