Kizimveoglumm Doktorumuz ile Konuştuk Görüştük 😍 Onunda Onayı ile Allah Nasip Ederseee 19 Ocağa Günümüzü Aldık 😍 Var mı 19 Ocağa Gün Alan Heycan Varmı Duygular Ne Alemde 😍😇 Ben Çok Heycanlıyım 😇😇😇
ipekkk12 Kizimveoglumm Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin tek avazda kurtulursunuz inşallah ☺️☺️ Benimde 15 Ocak inşallah bi aksilik olmazsa tabi ama ben stresliyim aşırı hemde