BerraOmer2021 Minnak07 hayırla kavuşun inşallah. Benim bir prensesim bir prensim var nasipse 1 prenses daha katılıyor ailemize 🤭🤭
Rabis41 Minnak07 bir oglum var 16yasinda.bir kizim var 14yasinda.bir oglusum daha olucak nasipse insaallah 10gun sonra🤲😌 bende 36yasindayim
BerraOmer2021 Minnak07 benim kızım 3 yasina girecek Mart’ta. Oğlum ocakta 1 yaşına girecek. 5 aylikta hamileyim 😂
13579 Leylayunus benim 11 yaşında oğlum 29 aylık kızım var şimdide 30 haftalık hamileyim kızımla nasıl olcak derken oğlum büyüdü zaten sizin bebeklerin yaşlarını duyunca kendime haddini bil diyesim geldi maşallah size 😁
Emine_1214 🙋🏻♀️Ben 😊bir oğlum (8),bir kızım(6),şimdi bir oğlum daha olacak(38)haftadayız hayırlısıyla gün sayıyoruz beklemedeyiz 🤲🏻
Minnak07 Bende hep düşünüyordum cokmu erken oldu die tek degilmişim 🤗 bebim 2 oglum var bir 6 biride 4 yasında ama kendi yaşımda 24
Tu28 Benimde 2 kızım var biri 7 yasında diğeri 2 bucuk yasında 12 haftalık hamileyim daha cinsiyetimiz belli değil sağlıkla gelsinde ☺️☺️☺️
Minnak07 Benimki 5+2de ama sürekli açlık hisediyorum ve birşeyler yemedende geçmiyor hele agzımın hiç tadı yok 2 oglumdada böyle degildi ama şimdi cok farkli
Zelis44 Minnak07 evet erkek cocuklarimda ne migde bulantisi ne bas agrisi cektim çok rahattim ama bu hamileligimde mahfoldum aşırı migde bulantisi ve tiskinme yasadim cogu şeyden tiskindim halada tiskindiklerimi yiyemiyorum ilk 3 ay yasadim bu sikintilari sonrasinda gecti cok şükür migde bulantim falan kalmadi iyiyiz simdi rahat geviyor cok şükür 🙏
Minnak07 Zelis44 iyi cok şükür ya o dönemi atlatmak zaten cok zor bakalım allahım saglıklı eli ayaga düzgün bir şekilde kucagınıza almayı nasip etsin