Ozzzzz_ [url=https://hizliresim.com/9oqvcz][img]https://i.hizliresim.com/9oqvcz.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/DGYYm6][img]https://i.hizliresim.com/DGYYm6.jpg[/img][/url] Adetime tam 7 gün var kızlar silikte olsa bi çizgi var mı sizce ?
gel_artik_bebegim Ozzzzz_ sen de benin gibi sabirsizlardansin 😀 benim tehlike 11 gün var nerdeyse şimdi yapicam 😁
gel_artik_bebegim Ozzzzz_ benim de iki kimyasalim var biri geçen ay oldu ondan çok sabırsızim inşallah ikimiz de hamileyizdir 😊