Zeynep_MT sadece sol yumurtalığımdaydı 6.5 cm, sağda ise küçük üç tane kistim vardı ben tüp bebek tedavisi için randevu alacaktım ki o hafta gebe olduğumu öğrendim gittiğim tüm doktorlar çocuğun olmaz demişti. Bu benim ilk gebeliğim çok şükür tedavisiz ilaçsız oldu. 23 yaşındayım, tekrar gebelik düşünüyorum ama hemen değil kistimin gidişatına bağlı birazda sezeryan sırasında kist de alınacak inşallah tekrarlama yapmaz doğumdan sonra