Senay1 canım hamilelik hormonundan dolayı insan ilk aylarda kendini çok yorgun hissediyor ben hep uyurdum çok uykum gelirdi midem bulanır birşey yiyemezdim. Çok normal 4-5 aylarda çok güzel oluyor alışıyor artık vücut bol bol yat dinlen. Tabi bazılarında hiç birşey olmuyor bazıları çok ağır geçiriyor bu ilk 3 ayı