Dün kontrole gittim ovitrelle sonrası gebe kaldım. 25 inde çatlama olduğunu kesin biliyorum. İğneye göre 5. Haftadayım sat a göre 7. Haftaya girdik görünüyor. Kese 1.09 cm ama yolk kesesi ne alttan ne karından görüldü. 3 seneden sonra olunca iki hafta daha bekleyelim dedi büyük ihtimal kürtaj dendi. Boş gebelik denilipte sağlıklı bir şekilde devam eden oldu mu? Yolk kesesini ne zaman gördünüz bir umut bekliyorum ama galiba sonum kürtaj ve çok korkuyorum