Kızlar sabah uyandım iç çamaşırım ıslaktı akıntıdır dedim aldırmadım taktar yattım 1-2 saat sonra tekrar uyandım acaba altımamı kaçırdım dedim wc gittim iç çamaşırım ıslaktı bu kadar akıntı gelmez ama dedim neyse iç çamaşırımı değiştirdim 1 saat önce tekrar kalktım gene aynı ıslak iç çamaşırım neyse yine değiştirdim bu sefer peçete koydum oda ıslanmış ama hissetmiyorum suyummu sızıyor anlamadım bi türlü haftam daha çok erken nasıl anlıcam su olup olmadığını