Gizem-clk
Ben de aynı haftalarda düşük yaşamıştım, 4 5 haftalık düşükler biraz daha hafif oluyor henüz gebelik erken olduğu için bu zamana kadar çevremde hep öyle oldu ama 8 haftalık düşük öyle değil, şiddetli kanama, büyük parçalar, şiddetli ağrı. Kanamanız olmadığı sürece endişelenmeyin, Allah korktuğunuzdan esirgesin. Ben de 12 haftalık oldum, o haftalarda göğüs ağrılarım bir oldu bir olmadı. Midem 3 gün bulandıysa 5 gün sakin geçirdim. Bir gün diğerine denk olmuyor hiç canınızı sıkmayın böyle şeylerle. Mesela 10 gündür falan bulantı konusunda çok rahattım 2 gündür hafiften yine var. Daha önce de riskiniz olmadıysa hiç korkmayın, doktor zaten kontrolünüzde gerekli her şeyi söyler