MelikeKlaslanKandemir Benim 1300 üstüydü vajinal ultrAslan ile kese gözüktü 1 hafta sonra yani dün gittim karnımdan kesim gözüktü 6 haftalık şuan haftaya cuma randevum var kısmetse bebişi ve kalp atışını duyacakmışız inşallah 🙏
Deletedmom15257 Ozgekin son adet tarihini hesapla kaç hafta olduğun belli olur 2 haftada olabilir cnm normal bisi bu benim adetten 2 gün geçti 1260 çıkmıştı herkeste cokk farkli
Handemehmet Ozgekin ben aile hekimlerine hiç güvenemiyorum kan testi yaptrdım troidim yüksekti baya bana hiç sorun yok dedi kadın dogumcuya gttm hemen dahiliyeye yönlendirdi
Kuzusunannesi Ozgekin benim 450 yken 4 haftalık tı 6-7 haftalık olunca git doktora kalp atışını anca duyarsın hayırlı olsun