Vitamin ve kan hapı kullanın. Genelde başka bir şey vermiyorlar zaten. Ben ilaç kullanmaktan nefret ediyorum ve bugüne kadar kullanmaktan başka çarem olmadığı durumlar hariç ağrı kesici bile içmedim. Ancak verdikleri ilacın içeriğine bakın mutlaka, decavit veriyor sağlık ocağı hamilelere onun içinde titanyum dioksit var. Bu çok zararlı. İçeriğinde titanyum dioksit ve talk olan vitaminleri alacağınız zaman ilacı içmeden yarım saat önce 1 dilim katı tahin ve içtikten yarım saat sonra 1 kaşık sıvı tahin tüketin. Bunu rusça bir forumdan öğrenmiştim çok faydası oldu ilacın herkeste oluşan ağır yan etkilerinden hiçbiri bende olmadı, vücudum zehri atıyordu çünkü.
Bir de kan ilacı olarak gynoferon var, genelde gyno ferro sanol verirler hamilelere içinde folik asit de bulunduğu için ama eczane elinde yoksa gynoferon verebiliyor. Verirse almayın. İçeriğinde izopropil alkol ve aseton var. Bildiğimiz oje çıkaran aseton. Ama bunun dışında bir şey kullanmayın ihtiyacınız olan sadece kan hapı ve vitamin bu kadar. Kalsiyum da kullanabilirsiniz ama araştırmak şartıyla tabiki..