Kızlar beşik alacağım. İkinci bebeğim ve araları yakın. Diğer Kızıma mobilya beşik almıştık ve hala kullanıyor. Doğacak olan oğluma da park beşik alalım dedik ancak daha önce kullanmadım. Önerisi olan daha önce kullanıp memnun kaldığınız markalar var mı ? Çok pahalı bir şey olmasına gerek yok 8 ay falan idare etse yeter sonra ablasının beşiğine geçer zaten