mom_ Ay bilemiyorum çok karıştım gerçekten. Bugün kol kıllarıma baktım onlar bile inanılmaz gürleşmiş. Açıkçası kolda bacakta çıkan kılları çok önemsemiyorum, onlar bir şekilde halledilir zaten. Ama çene altı beni şu dönemde inanılmaz zorluyor. 1.02 tane olmaması cımbızla alınamaması… Ve ileride kilo alacağından dolayı gıdık anlamında daha belirgin olacağı beni çok endişelendiriyor. Makasla falan kes yazmışlar maalesef görmedikleri için anlamıyorlar. Açıkçası ben de 3.04 ayda bir uzata uzata bir şekilde alacağım. Dokuzuncu ayımda da artık cımbız yapacak bişey yok. Onda da hem doğum sitresi yaşayacağım, hem de o arada dört günde beş günde bir çıktı mı diye kontrol edeceğim.