Ylzsvnk Hanımlar ACİL hastaneye gittim şiddetli kasik ağrısı ile patlamış olabilir dediler neyse tam kan idrar ve gebelik testi yaptılar gebelik testim negatif fakat hep 0.5 çıkan gebelik testim 1.20 çıktı sizce neden
afrasil Ylzsvnk 1.20 negatif deger ve çoğu kadında 1.20 çıkar zaten ve negatif değerin kaç oldugunun bir önemi yok takılmanıza gerek yok yani