Merhaba kızlar
geceden beri gaz sancısı gibi sancı çekiyorum hiç uyuyamadım bu ikinci hamileliğim ilkinde böyle bir sancı tuvalete sıkışma gibi bi ağrı olmuştu arkadına nişan gelmişti bu değişik afedersiniz gazımı çıkardım idrarımı da yapıyorum sürekli ama bu sancı hafifliyor gibi ama hiç kesilmiyor anlamadım acaba böyle olup da doğuran var mı. Karnımın alt kısmı vajinanın tam üstü sanki idrara sıkışmışım gibi ağrıyor fikri olan var mı duş alıcam eğer geçmezse öyle doktoruma gidecem 36+5 bu arada randevum 4 ocakta doktorum erken de gelebilir geçte dedi tamamen bebişe bağlı dedi ilk doğum normaldi