5 haftalık hamileyim iki hafta önce falan öğrendim, ilk öğrendiğimde HCG değeri o kadar düşüktü ki çok yeniymiş ve dış gebelikten kimyasal gebelikten şüphelendiler, bende o nedenle zorlamadım sigara için 😓 ümidimde yoktu nedense hamile olduğuma dair😶 4+3 haftalıkken kese göründü yerleşmiş ve ben günde bir paket içiyordum, 6-7 civarına indirdim fakat kesip atamıyorum çok vicdan azabı çekiyorum benim durumumda olup bırakabilen nasıl yaptı anlatabilir mi 😥