Esraa54 benim de 16.haftamda önce pembe sonra kırmızı lekem olmuştu doktor yorgunluktandır dedi önemsemedi ertesi gün kanamam başladı, siz bir an önce doktora gidin aramayın ararsanız gelmeyin diye önemli değil derler direkt gidin kanamam var deyip sıra beklemeden almalarını sağlayın, Allah şifa versin inşallah size de evladınıza da