cipiti Kızlar doktorum çıkmış yetişemedim idrar sonucu bu anlayan var mı https://hizliresim.com/yEPuSO
HemsireAnne01 cipiti benim bildigim 130 sınır, fakat şöyle söyliyim benim protein kaçağim 23+6 da 600 küsür çikmişdi. Sadece protein kaçğa birşey ifade etmiyor. Ödeminiz vrmi veya tansiyon haftaniz kaç mesela?
cipiti HemsireAnne01 tansiyonumu her gün olcuyorum 12-7 11-8 bu civarlarda çıkıyor ödemim yok şuan 27+5 günlük hamileyim
HemsireAnne01 cipiti bence gayet iyi bı sorun teşkıl edeceğini zannetmiyorum. Sağlicakla alin kucağiniza inşallah 🤲