Arin31 busbusbus10 bende çok takıntılıyım inşallah bu seferde temiz temiz giderim öyle bir rahatlık ki anlatamam
busbusbus10 MomD banada bebeyken yaptırma dediler hep jilet yaptım mahvoldum artık yaptırcaö ya ağdayla ne güzel azalmıştı çoğaldı geri
Tgcckir busbusbus10 canım ben ilk hamileliğimde 37 kadar yaptıtdım 37+4 te doğurdum. Ama ben kasılmıyordum ağda yaptırırken genital bölge lazerliydi çok yoktu. Şimdi 2. Hamileliğim korona var diye gitmiyorum kuaföre jilet kullanıyorum
Gulaysenkaya Tgcckir işte asıl sıkıntı korona var diye bnde cesaret edemiyorum kuaföre gitmeye jilet yapıyorum mecbur. Birde ben her sirden sonraa hep pişik olurdu iki gün hamaten falan surerdim şimdi o sebepten dolayı da gitmiorum jilet devam
Tgcckir Gulaysenkaya hmm bende öyle birşey olmadı hiç ama koronadan dolayı bende gidemiyorjm mecbur jilet yapıyorum
Gbbc busbusbus10 Bende 37+6 oldum şimdiye kadar hep kendim yaptım bu sonuncuyuda yapabilirsem benden iyisi yok kuaföre gidemiyorum virüsten dolayı mecbur kendim yapıyorum