Hafizerabia Adetim 6 gun gecikmisti sabah kahvrengi geldi ikk bas sonra kan geldi agrim sizim yok cok umutlanmistim pozitif olma ihtimali hicmi yok😥😥😥
Irmakkk01 Hafizerabia Ben adetim geçti hamilelik çıktı ama çok küçüktü kahverengi leke geldi iki gün bilmeseydim hamilelik var adet derdim yerleşme lekesiymis
Gamzekr Hafizerabia ilk hamileliğimde üstüne adet oldum normal gününde bitti ben yoktur diye düşünürken meğerse hamileymişim belki sizinkide öyledir
Irmakkk01 Hafizerabia yok canım adet kanı gibi değil genellikle bitiminde lekelenme olur kahverengi onun gibiydi
Gozdeeb Hafizerabia bi yap istersen bak kanda gelmemis yerlesme kanamasi olabilir. Bi kac tane test al yap derim ben
Zeyynep Hafizerabia ben ilk bebeğimde 3 gün adet gördüm kesik kesik bir daha ki ay hamile olduğumu öğrendim belki seninde öyle olabilir bir kaç tanıdığım var bennim gibi iki üç gün olup biten
BegumIscanTunc Hafizerabia 6 gün geçmiş bir test yap belki yerleşme kanaması ben 6+3 te yaşadım peceteye sildigimde böyle adetin ilk başlarında gelen kan gibi geldi sonra apar topar hastaneye gittik iğne felan vuruldu seninde 6 gün geçmiş hicmi merak etmedin kuzum
Gamzekr Hafizerabia adetim bitikten sonra öylesine bi kan vereyim demiştim sağlık ocağına hamilesin demişti
Hafizerabia Kizlar adet oldum sanirim yerlesmw kanamasi fln degil bu bilduginiz adet kani ama oyle cok gelmiyor pedi doldurmuyor😥