Meryemkale herkeste farkli oluyor Canim sen takma kafana. Benimde mesela Ilk gebeligim Ama Ben 15. hafta ortasindan itibaren hissetmeye basladim. 18. haftadan beri de Esim hissediyor. Suan 21+5teyiz. Cok hareketli bebegim Masallah. Bir kere yazmistim buraya biri Resmen terslemisti hissedemezsin bebegi olsa olsa bagirsak hareketleridir diye. Ama dedigim gibi her bünye farkli. Ben Simdi Eliyle nerden vuruyor ayagi nerde onlari hissediyorum yedigim yumruk ve tekmelere göre 😂😂