Sevdae o sol kasık batması ben de ilk hamile kaldığımdan beri var. Çok şiddetli olmadığı için korkmadım. Ben bebek oradadır ondan batıyor demek ki diye düşündüm ama şimdi de bebeği sağda buluyorum, sol kasığıma niye sancı giriyor onu anlamış değilim. Sanırım diğer arkadaşın dediği gibi içerde oluşan değişiklik kendini o şekilde belli ediyor. Büyüme vs. Şiddetli olmadıkça korkmayın siz de. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Şu süreci keyifle, sağlıkla, hayırla geçirmeyi nasip etsin herbirimize 🤲🏻☺️