Benim doktrm idrar istemedi kanimda enfeksiyon cikti idrarda yanma varmi dedi yok dedim. Bu enfeksiyn beni tedirgn ediyor esim benden sakliyor biliyorm onemli bisey yok diyor ama internette yazilanlar beni tedirgn ediyor doktr ilac vermedi. Belkide tedirgnlgm ilk dogumum erken oldu nedensiz yere suyum geldi. Kimle konustuysam buda erken olur diyor kaynanam zaten bunu ilk diyenlerden..Kanda enfeksiyon neden kaynakli cig et yaziyor ama ben dogru duzgun et yemiyorm ki