Beyza070707 soy adını baba tarafından alıyor, ismi de anne tarafından alsın diyin 😅 sizin de anneniz babanız var. Neden onların ismi olsun diye diretmiyorsanız, kayınvalide ve kayınbabanın da ismi olamaz. Yaşasın veya yaşamasın neden büyüklerin ismi koyuluyor anlam veremiyorum. Yeni bebek, yeni isim 🤗 taşıyan da sizsiniz, doğurup bakan da siz olacaksınız. Anne, babayla ortak karar versin karar versin şu isim konusuna. Bir zahmet büyükler de karışmasın artık. Herkes kendi işiyle, çocuğuyla ilgilense ne güzel olacak. Hiç taviz vermeyin. Ne kadar çok böyle post görüyoruz hayret ediyorum açıkcası 🤷♀️