burcu1225 birde şöyle bişey var kese görülmedi diye korkma çnkü yumurtlama tarihi adet bitiminden en az bi yedi sekiz gün sonra başlıyor oda en az yani geç hamile kalmış olabilirsin benim annemde bu yüzden yumurtlama takvimine göre hesaplar haftalarımı yoksa kırk hafta daha dolmamışken kırkıncı hafta doldu yok bebek daha kalırsa zararlı yok anneyi zehirler deyip sezeryana alıyorlar annem benim küçük kardeşimi doktorların hesapladıgı günden on gün sonra dogurdu hemde annem için kadın resmen intihar ediyor bile bile çocuğuda kendisinide öldürcek demişlerdi ama annem hiç birini dinlemedi ve ne annemde ne kardeşimde bi sıkıntı yok çok şükür ablamda her dogumunda annemi dinledi çok rahat etti bnde annemi dinliyorum inşallah rahat edicem doktorlar gerçekten bazen çok mantıksız hareket ediyorlar ben adetken ilişkiye girmemişim adet bittikten sonraki iki günde aynı şekilde ama doktorlar benim adetimin sonundan da degil ta en başında hesaplıyorlar buna hiç bi mantık göz yumamıyor gerçekten oyüzden canım kendini hiç korkutma Rabbim kaderine yazdıysa o çocuk er geç sag salim kucağında olucak inşallah😘